fredag 9 januari 2009

Sleeepy...

Jag håller på att somna. Jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Jag har sån otrolig lust att bara skjuta undan tangentbordet och lägga ner mitt tunga huvud på skrivbordet. Trots att jag sitter relativt dolt bakom en väggskärm så skulle det vara rätt pinsamt om chefen struttade in och såg att jag somnat på skrivbordet. Trots flertalet koppar kaffe så verkar det som om att min kropp bestämt sig för att inte påverkas av koffeinets uppiggande effekter. Grrrrr.... Måste ta en promenad på lunchen så kanske jag vaknar... Antar att det är månen som är framme och spökar igen. Blir ju så grymt pigg på kvällarna att det är stört omöjligt att somna. Precis lika omöjligt som att vakna på morgonen då.. Skönt att det redan är helg då!

Inga kommentarer: