fredag 26 oktober 2007


Fredag och helg igen! Tänk vad veckorna springer förbi en.. Alldeles nyss var det ju måndag? I helgen ska jag åka ut till mina goa valpar och hälsa på min vovve. Hon bor hos sin husse nu när hon har valpar eftersom jag jobbar på dagarna och inte kan passa henne, men om ett par veckor kommer hon hem till mig igen! Å vad jag har längtat efter henne! Det är så att det gör ont i själen när jag är utan henne.... Men i alla fall så ska jag träffa henne nu i helgen och det blir såååå skönt.


Fick lön idag också, gud så skönt! Har levt på gränsen till pank i nästan två veckor nu coh det börjar tryta i plånboken. Jag tror min plånbok kommer lämna mig för en annan, rikare människa... Den får ju lida så hos mig... ;)


Avslutar med en bild på mina puppies!!! = Lycka

Inga kommentarer: