tisdag 11 december 2007

Skor för moi!



Jaha. Amanda vann inte. Men det är liksom okej ändå. Fast nog hade det varit bättre om dom valt "Hallelujah" till henne.... = Ståpäls då.



Var till galna, sjuka Birsta i lördags. Helt sanslöst! Överallt handlade folk som om dom inte hade något liv! Jag fattar inte varför man behöver alla prylar? Måste man verkligen ha en tv stor som en ytterdörr på tvären? Är det tvunget att man ska ha tre olika spelkonsoler? Värsta digtalkameran. Värsta DVD:n. Värsta datorn. Jag blir så matt.



Men jag fick tag på nya skor i alla fall! Jippie! Har assnygga stvölar nu till det helt bisarra priset av 199:- !!! Jag fattar inte vilket kap jag gjort. Sitter som gjutna på mina fossingar. Tack mamma och mormor för presentkortet! Kolla bild!



Hämtade Hera hos H och A på lördag eftermiddag. Gud vad jag längat efter att ha min underbara goa vovve hos mig! Gick en lååång promenad i söndags. Bara hon & jag... Vilken kärlek och lycka! Ska hämta henne den 21:a efter jobbet. Längtar. Ska ha henne hos mig länge då! Ska ta igen allt vi missat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina skor, fisfia! ;)