fredag 7 december 2007

Julklappsångest, helgglädje och Idol


Äntligen helg! Gud va skönt. Ska hämta Hera i helgen, som jag har saknat dig min älskade vovve! Hoppas att det inte blir för halt bara att ta sig fram till henne! Sen är det ju bara två veckor kvar innan jul nu... Inte en julkklapp inhandlad. Men vad gör man!? Hårt arbetande kvinna som inte har lust att spendera sin tid på proppfulla gallerior. Är ju likväl tvungen nu ändå. Ska väl passa på nu imorgon. Får bli billiga julklappar i år.


Appropå presenter så fick jag jättefina presenter igår när jag fyllde år. En ursnygg kofta av E & D. Röd, lång och superskön. Nya snygga julgardiner av mamma. Presentkort på skor av mamma och mormor! Kommer att kunna köpa flera stycken!!! Jippi! Sen fick jag en skittuff sockerkaksform av syrran. Ser ut som en döskalle! Hahaha! Bäst av allt..... Jag fick ett grymt fint halsband av A.... Är ett silverhjärta med en liten sten i. Raring!


Nu är det fredag och jag tänker packa ihop & dra hem. Ska myspysa in mig i soffan med tända ljus och raggsockor till Idolfinalen! Go, Amanda, GO!

Inga kommentarer: