lördag 15 november 2008

Herre gud vilken helg

Förra helgen var så intensiv som den följande veckan blev. Började med vintring för fåren med nya bäddar i halm och intagning från sommarhagen. Plockade dessutom ut två stycken som skulle slaktas på söndagen.. SNYFT. Jag verkligen hatar slakt! Jag klarar inte av att äta dem senare heller. Hur ska jag kunna göra det när jag nästintill känner dom? Sen eldade vi upp massvis med gamla kvistar och skräp som låg borta vid fårhagen. Nu är det så fint så!

Sen kom syrran för att hjälpa mig med hårfärgning på hög nivå... Hennes fruktansvärda pyjamasbyxor gav mig mardrömmar i flera nätter framöver! Titta på bilden på de absolut vidriga små ugglorna! Men vi hade det jättemysigt iaf! Vin, grönsaker, dipp och en afton med Shan The Man Atci! Vi garvade oss fram tills klockan var halv fyra!

Inga kommentarer: