onsdag 7 januari 2009

Yes Woman

Så oerhört snabbt det gick att anpassa sig till de gamla hjulspåren. Efter en så pass lång ledighet var jag orolig att det skulle ta tid att få igång hjärnverksamheten. Men nej då! Redan under första halvtimmen var flera fakturor betalda och jag har nu kommit långt i slutrapporteringen som ska vara färdig den 16/1. Så jag är glad idag jag!

Var på Yes Man igår med A, mamma, E och D. Den nya filmen med Jim Carrey var sjukt rolig. Jag hade inte så stora förväntningar på den så det var överraskande kul! Filmen handlade om en man som efter en jobbig skilsmässa stänger sig inne och tackar nej till allt umgänge med vänner och bekanta. Men efter ett "väckelsemötesaktigt" seminarium får han regler att följa. Hädanefter måste han säga JA till allt. Och med ALLT menas verkligen allt. Jag hade hysteriskt kul! Se den! Funderar numera på att bli en Yes Woman..... Tänk vad mycket roligt man kommer att få uppleva... Nu gäller bara att man får de där spännande frågorna. Som till exempel "Har du lust att hoppa fallskärm?", "Vill du följa med till Bali?", "Kan du gå in till chefen och tejpa hans ansikte med isoleringstejp?", "Ställer du upp i Melodifestivalen?" och så vidare....

Inga kommentarer: