måndag 5 november 2007

Ännu en helg som försvann..

I lördags började dagen med att det snöade! Nu? Eh... Ja det är ju bättre än i fjlol då man fick vänta till januari innan man fick se den sköna snön! Hoppas det fortsätter så här nu och inte börjar blaska och regna bort..


Bytte till vinterdäck i fredags! Jisses vilken snäll mamma jag har! Hon betalade för däckbyte och reparartion på mitt däck som jag fick punktering på förra lördagen! I bland ska man ha flyt alltså. Så nu glider man omkring i fräscha vintersulor...


Tog det extremt lugnt i lördags och bara släpade benen bakom mig. Men igår hände det grejer! Mamma, B, E, D och M kom ut till mig. Dom ringde typ när dom stod på bron.. Nej, nu ljuger jag men jag fick panikstäda för att det skulle vara något sånär respektabelt!


Sedan hängde dom på och hjälpte till att ta in alla får. A fixade det galant! Han borde typ bli fåraherde! Sedan fikade vi gott i gott... Äppelkaka och vaniljsås... mmmmmmm! Sen fick jag presenter från mamma och B, parfym Paris Hilton (mumma!) och en skitasnygg huvtröja. Tack så mycket! Sen åkte vi in till A:s syrra med hennes flygbiljett. Därefter var det däck vid tv:n.... Tyvärr blev det trots allt väldigt sent igår kväll.. Somnade inte förrän kl 2.30. men får väl ta igen det i natt hoppas jag! Vill ju inte sabba min välbeövliga skönhetssömn!


Lev väl!


Inga kommentarer: