onsdag 7 november 2007

Ska jag bita dig eller ge dig en ros?

Har blivit en "facebookare" jag också. Var väl bara en tidsfråga innan man sögs in i det hela. Kommer inte ens ihåg vem som var min första vän..? Har väl kommit på sådär hur det fungerar.. Vet att jag kan bitas, skicka blommor, dricka virtuella drinkar, peta på någon m.m m.m.... Har desutom hittat flera väänner som jag inte haft kontakt med på några år! Det är ju superkul faktiskt! Kan nu kolla in deras "ansiktsböcker" och se vad som hänt under dessa år. Det är ju faktiskt lite skoj.

Men det känns lite skumt att bita någon man inte träffat på flera år. Kanske en blomma är trevligare? Det kanske uppfattas somlite elakt om jag flyger på dom och biter dom i halsen... Ska nog skicka en fin liten bukett blommor istället....

Inga kommentarer: