lördag 26 juli 2008

Sport-Nemi... eller?


Jag har varit med på Hemsölunken idag! Fatta, Jag! För två år sedan så var det lika stor risk att jag skulle vara med på Hemsölunken som Keith Richards. Inte för att jag känner mig som Keith Richards men ändå! Aldrig att jag skulle ha varit med på sex km runt Hemsön! Nu fick jag till och med pris! Blev tvåa i damklassen elit.... (Det var ju bara tre tävlande) hahaha! Men hu vad det var varmt! Säkert 27 grader..
A kom i alla fall trea i herrklassen elit, med typ 30 andra deltagare. Bra jobbat A!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

En av dem tre var jag, det fanns ingen elitgrupp för damer=D så vi kämpade på i motionärens spår, hihi... Visst var det varmt, puh=P

Anonym sa...

Jag igen=/... De var sammanslagna grupperna elit/motionär. Men då väljer vi att vi var eliter, hihi. Nya friska till nästa år, visst? Vi ses kanske igen då=D!

Erica sa...

Va kul att du hittade hit till min blogg! Ja det var ju grymt varmt men jag hade ju inte så bråttom heller.. ;) Hörde att det gick bra för dig! Vi ses säkert igen nästa år, kanske man vågar sig på att springa då till och med?

Anonym sa...

Ja hoppas, jag blev taggad eftersom jag bara brukar ha Vårruset som mål för min träning men nu ännu ett lopp för att hålla igång efter ruset, hihi!