tisdag 7 oktober 2008

Inspirationsdag

Idag har jag varit på inspirationskonferens. Inspiration för integration. Det ni! Jag har inte direkt blivit inspirerad utan jag är istället proppfylld med en massa information! Det var så intressanta seminarier att jag bara sögs med. Det var som en jättedammsugare som bara svepte in mig i informationsträsket. Jag har fått höra så mycket intressanta människor, som bara sprudlade av inspirationslust. Kanske kommer detta att landa i en inspirationslusta för mig också? Nu är dagen som varit alltför nära inpå så jag har inte hunnit reflektera. Jag får se imorgon när det är dags att "wrap things up".

Men jag vill ändå tipsa om en så otroligt bra föreläsare Leili Falsafi. Kolla in henne på länken ovan. Hon var karismatisk och väldigt väl insatt i frågan om integration.

Inga kommentarer: