torsdag 30 oktober 2008

Nemi wants Wii!

Jag undrar vad som hänt med mig. Jag känner att jag bara MÅSTE ha ett Nintendo Wii till jul. Jag kan inte komma på någon mer viktig julklapp till mig än en sån spelkonsol. Det måste ju vara helt och hållet självklart att man precis i mitten av 30-årsåldern får ett kraftigt behov av tv-spel? Min 16-årige lillebror har ett sånt och jag har ju prövat det hos honom. Det är helt fantastiskt! Man kan till och med åka snowboard i vardagsrummet! Fatta va roligt! Jag känner att min övriga familj kanske kommer att känna sig smått tveksamma till att införskaffa ett Nintendo Wii till det så kallade äldsta barnet i familjen. Dessutom är det väldigt dyrt, som en väldigt dålig begagnad bil ungefär. Men jag tar gärna emot bidrag till det ändå! Så nu vet ni! Nemi wants Wii!

Inga kommentarer: