tisdag 17 juni 2008

27 dresses & ett dilemma




Såg en film igår som ja kände lätt igen mig i.. 27 dresses. Jag fullkomligen älskar bröllop! Jag skulle lätt kunna gå på ett bröllop varje helg som filmens huvudrollsinnehavare gjorde! Men har inte bara andras bröllop i tankarna, någon gång måste det väl bli min tur också? Jag har till och med redan hittat drömklänningen... (Se bilden ovan!) Trots att ingen brudgum finns, det är liksom svårare med den saken.

Appropå filmen tyckte jag den var super! Jag skrattade så tårarna rann när hon efter att ha sett sin drömkille bli uppraggad av syrran går ut bakom restaurangen och bara tokvrålar "MOTHERFUCKER"!!!!!! Så tittar hon till väsnter där det sitter ett helt sällskap som firar något 50-årsjubileum och tysta stirrar på henne... ÅÅÅ ni måste se det! Så vansinnigt roligt! Samt dessutom något jag själv skulle kunna lyckas med......

Inga kommentarer: