fredag 16 maj 2008

Andra är nöjda - jag är sur

Irriterande är bara förnamnet. Jag går och surar ihop totalt. Blev ju erbjuden ett jobb tidigare i vår, men se det bidde inget av med det. En rad olika anledningar gjorde att tjänsten har erbjudits en annan. Ja. Eller "erbjudits" är ju fel ord. Vi har sökt den båda två nu och idag har vi fått svar på vem som får den. Hur kul känns det när det till 99% är en annan person som får den trots att det är jag som gör mycket av jobbet redan nu? Gud va irriterande. Ja men det är väl bara att ställa in sig på att gå arbetslös snart då. Fan, fan, fan.

3 kommentarer:

Comvidare sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Comvidare sa...

Så det var M som fick jobbet? Eller hur ska man tolka det?

Erica sa...

Jepp... Precis så ska det tolkas.. Var rätt arg när jag skrev det, har lugnat mig liiite nu iaf.