torsdag 15 maj 2008

Vill inte va med & leka längre


Jag orkar inte med alla turer på jobbet längre. Det är som att åka den värsta känslomässiga berg och dalbanan som finns! Ena stunden låter allt så frid och fröjd! Klart att jag kommer att vara kvar! Ingen fara att jag ska bli arbetslös när min tjänst tar slut, nej då! Det kommer att ordna sig! Sen vänder det i en blixtsanbb vändning och helt plötsligt finns inga pengar? Nehe... men fanns det innan då? Eller hur tänkte ni nu?


Blir lovad en tjänst för att sen bli ordentligt snuvad. Slutar med att man får visa hur allt funkar för den som fått den istället. Ja det känns ju riktigt skojigt! Eller är det jag som är allmänt PMS nu? Jag vet inte... Känns allt annat än okej i alla fall. Men va fan, ta det som en karl och väx upp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får det systeryster! :) Jag håller tummarna för dig, det vet du! :D

Erica sa...

Tack sötis! Men det bidde ju inte så.... Det ordnar sig nog ändå!