tisdag 6 maj 2008

Martha Stewart och tårtorna


Kanske skulle ta och rycka upp sig...? Ta en skön promenad och en varm dusch? Eller bara ligga kvar i sängen? Dagens svåra val... Just nu är jag liksom bara fast vid tv.n. Det är helt galet vilka tv-program de visar på dagarna. Rachel Rey, Ellen, Martha Stewart osv osv... Herre gud! Vem vill se en timmes program bara om olika serviser och bröllopstårtor?

My god! Man ska väl ändå bara äta upp tårtan eller? Man ska väl inte sitta på bröllopet och glo ner i vilka slags tallrikar och assietter det serveras i eller? Nej det kanske bara är jag det.. Men vem ser sådana program? (Förutom jag då som legat och snörvlat framför dem i några timmar nu...) = Skämmes på mig! Det är otroligt vackra tårtor men jag skulle nog få riktig ångest om man började skära och glufsa i sig det vackra.... Så nej tack.. Inte för mig.

Nej nu måste jag rycka upp mig! Upp ur soffan, snyta mig och ta tag i promenadsituatinen!

Hejsan

Inga kommentarer: