onsdag 13 augusti 2008

Jobb-nerven


Har fixat massor på två dagar! Det var precis som att jag vaknade upp ur någon slags "sommar-dvala" och fick ett kraftigt ryck. Har sökt nytt jobb, storstädat både ute och inne, fixat alla papper som en viss A-kassa ville ha och tvättat alla mattor. Jag känner mig väldigt stolt över att ha fått tillbaka energin och lyckats städa upp i mitt liv! Nu är det bara att hålla tummarna att något bra händer med jobbsökeriet...

Känns rätt trist att vara arbetssökande när alla bara slutar semestra helt plöstligt och går tillbaka till sina jobb. Det knipertill i min "jobb-nerv" och jag känner mig lite utanför.. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt det låter, jag fick oxå ett litet ryck ikväll...tror det beror på att det snart är fullmåne. Fullmånen gör att energin flödar, kanske är så för dej med. På lördag (fullmåne)blir det att gå barfota ute och riktigt ladda upp sej med moder jords fantastiska urenergier :)