tisdag 9 september 2008

Walkingsko?

Jag vill ha nya skor. Jag går ju väldigt mycket eftersom jag har vovve. Mina skor som jag brukar använda går också väldigt mycket. Den första tiden i sina liv gick dom med min syrra. De har alltså några år på nacken. Nu börjar de att släppa i bakkappan. Väldigt bra kvalitet på Addidas måste jag säga med tanke på hur många mil de måste ha traskat och hur många gånger de åkt av och på!

På grund av att de nu är en skugga av sitt forna jag vill jag nu ha nya. Kollade runt lite och hittade walkingskor. Heter det verkligen så nu? Jag hade ingen aning om att de har fått en egen titel. Men jag har hittat dom jag vill ha. Kostar runt tusenlappen. Jättekul. Jag vill inte köpa skor för tusen spänn. Käns inte riktigt okej. Men jag jobbar med mig själv och försöker övertala mig om att jag är värd det efter som jag gått i syrrans gamla addidas sedan 5 år tillbaka. Visst kan jag unna mig det när löningen kommer? Eller... Nej. Jo. Jag vet inte! Ååååå beslutsångest.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Prata med tant Skoproffs så kan vi kika på stan någon dag efter fina, sköna och kanske lite billigare skor? (: Kanske i Birsta? :)

PUSS

Erica sa...

Ja tack. Men jag tvivlar på att det finns billigare. Nu är det ju inte såna där moderiktiga som tant skoproffs brukar inhandla jag är ute efter. Nej, jag vill ha bekväma och njutbara för de ska bara gå i skogen med vovven och mig för det mesta.