måndag 1 september 2008

Nu går det undan


Förra veckan? Ja den bara försvann i ett hu! Jag började mitt nya jobb i måndags och jag känner på mig att här kommer jag att trivas ypperligt! Det är så mycket intressanta saker att sätta sig in i att jag knappt märker att dagen är slut och det är dags att gå hem. Folk kommer in och frågar lite nyfiket vad vi gör här, vilket är kul. Det kommer att bli skoj när det är dags att börja "ragga" intresserade till själva genomförandet av projektet. Det är väl för tidigt att säga men jag känner det som att jag kommit helt rätt!


Tänk vilken tur man kan ha att man får jobbet bara sådär! Tänk att det var just mig de ville ha på just den här platsen och ingen av de andra sökande! Jag är nog rätt bra ändå... Nu är det bara en sak som inte är helt 100% perfekt och det är att det är svinkallt på mitt kontor!!! Jag funderar på att ta på fingervantar imorgon för när jag skriver på mitt nya, fina tangentbord blir mina fingrar nästan blåa! Brrrrr.....

1 kommentar:

Comvidare sa...

Kul att läsa att du trivs! Och klart att de ville ha dig! Såklart. Hur gick det med löneförhandlingen förresten?